نمی دانم تو هم مثل منی یا نه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نمی دانم تو هم مثل منی یا نه
نوشته شده در سه شنبه 18 آذر 1393
بازدید : 433
نویسنده : روزبه

نمی دانم تو هم مثل منی یا نه...شب و روزم شده مستی...نمیدانم تو هم هستی؟
فشردم بار ها بغض گلویم را...نمیدانم تو هم بغض گلو داری...بگیرد در گلو چنگش زنی باری؟
تو در قلب منی هرجا ...نمیدانم که من در قلب تو هستم ...شبی در حال بد مستی به لبخندی کنی یادم؟
گلی هستی میان باغ بوستانم...نمیدانم که من یارم......ویا در چشم تو خارم...
ببین چشمم...ببین دستم...ببین تو رنگ رخسارم...نمیدانم که من در قلب تو هستم...نمیدانم؟ 




:: برچسب‌ها: نمی دانم تو هم مثل منی یا نه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: